A Mizo is az SAP-val dolgozik

A Bonafarm csoporthoz tartozó Sole-Mizo tejipari vállalat az országban elsőként vezette be az SAP CRM on HANA megoldását.

Alapvető céljuk az volt, hogy kihasználják a HANA gyorsaságát, ezáltal növeljék a rendelésrögzítés hatékonyságát, továbbá szükségük volt egy olyan felületre is, amelyen a vevőkről szükséges információk már a vevőkommunikáció kezdetén rendelkezésre állnak. A CRM on HANA megoldás bevezetése nagyjából 9-10 hónap munkát jelentett, mindkét fél részéről komoly rendelkezésre állással. Az éles indulást mindkét oldalról szabályozott, hosszú tesztelési időszak előzte meg, előkészítve a hibamentes, gördülékeny átállást. A projekt sikerének egyik alapvető feltétele volt a Sole-Mizo által megfogalmazott, speciális rendeléskezelési felület kialakítása. Ezt a HostLogic-nak teljesen le kellett fejlesztenie, igazodva a már meglévő SAP ERP fejlesztésekhez.

Az így elkészült új rendeléskezelési felület végül nagymértékben javította a rendelésrögzítők rendelésfelvételének hatékonyságát.