Unokatestvérem nemrég visszaköltözött vidékre, mert nem szerette a budapesti miliőt. Csak a munkalehetőségek miatt költözött oda pár évre, de miután a Covid alatt teljesen átálltak a home office munkavégzésre sok cégnél, így már nem volt rá szükség, hogy maradjon. Telefonos ügyfélszolgálati tevékenységet végzett egy kommunikációs cégnél, de a neki biztosított eszközökkel ezt már otthonról is el tudta végezni, és számára nem is volt hátrány, hogy így nem találkozik a kollégákkal.
Végül állást is változtatott, mert jó lehetőséget kapott, amit teljes mértékben otthonról végezhet: ügyfélszolgálatos lett egy internetes áruháznál. Ez nem egyszerűen egy call center állás, mert nemcsak telefonon, hanem legtöbb esetben emailben áll rendelkezésre, és segít megoldani az ügyfelek problémás ügyeit.
Reklamációk, hiányzó információk esetén tud segíteni, és ehhez a nyelvtudását is hasznosítani tudja. Vannak ugyanis külföldi vásárlók is, akikkel angolul folyik a kommunikáció. Azt mondja, nagyon jól járt a váltással, és örül hogy hazaköltözhetett a családja közelébe.